Vyhľadávanie


Kontakt

DTLO
Liptovská Osada
Školská 57
034 73

000000000

E-mail: televiziadtlo@gmail.com

Naše DTLO v novinách

21.02.2010 17:20

 


Plus jeden deň:

Liptovská Osada má detskú televíziu

 

Zdroj: SITA13. február 2010, 16:40

 
Zdroj: sxc.huIlustračné foto.
 

V Liptovskej Osade, okr. Ružomberok, začala fungovať v rámci Slovenska unikátna detská televízia. Potvrdil to šéf televízie, 14-ročný Tomáš Koníček. Na začiatku bolo školské rádio, ktoré v tamojšej základnej škole vysielalo počas dvoch mesiacov minulého roka.

„Cez Vianoce som dostal kameru a filmovanie ma veľmi zaujalo. Vytvárali sme film pre súťaž Tri eurápre Popolušku. Popritom mi zišlo na um zriadiť televíziu v škole. Povedal som to mame, ktorá je učiteľkou a podporila ma. Potom už k realizácii nechýbalo veľa a začali sme vysielať cez internet. Ide o jedinú televíziu svojho druhu na Slovensku,“ poznamenal.

Štúdio a techniku majú v jednej zo školských učební, preto boli náklady na zriadenie televízie prakticky nulové. „Postup ako robiť televíziu a voľné šíriteľný softvér som našiel na internete. Rodičovské združenie má v televízii reklamu, za čo nám zabezpečili ceny do súťaže, ktorú vysielame,“ povedal Koníček. Správy televízie pozostávajú z kultúrnych, športových a iných akcií, ktoré sa v škole udiali. Moderujú ich žiaci základnej školy. „Jedno vysielanie trvá 10 až 15 minút. Príprava vysielania mi na počítači zaberie približne päť hodín,“ konštatoval.

Správy zatiaľ nemajú pravidelnú periodicitu.

Chceli by sme však vytvoriť jedno vysielanie za týždeň.

Doposiaľ sme odvysielali tri vydania správ. Našim zámerom

je rozšíriť informácie o dianie v obci. V marci alebo apríli chceme

vysielanie rozšíriť z internetu aj do televíznych prijímačov

v Liptovskej Osade. Zrejme prostredníctvom terestriálneho pokrytia.

Detská televízia bude potom prístupná vo všetkých domácnostiach obce.

Do spolupráce na tvorbe vysielania chceme pritiahnuť celú dedinu,“ dodal.



Liptov.sme.sk

V škole funguje unikátna detská televízia

 

V súčasnosti vysiela nepravidelne cez internet, postupne by sa mala terestriálne šíriť po celej obci.

LIPTOVSKÁ OSADA.  V obci začala fungovať v rámci Slovenska unikátna detská televízia. Potvrdil to šéf televízie, 14-ročný Tomáš Koníček.

Na začiatku bolo školské rádio, ktoré v tamojšej základnej škole vysielalo počas dvoch mesiacov minulého roka. „Cez Vianoce som dostal kameru a filmovanie ma veľmi zaujalo. Vytvárali sme film pre súťaž Tri eurá pre Popolušku. Popritom mi zišlo na um zriadiť televíziu v škole. Povedal som to mame, ktorá je učiteľkou a podporila ma. Potom už k realizácii nechýbalo veľa a začali sme vysielať cez internet. Ide o jedinú televíziu svojho druhu na Slovensku,“ poznamenal.

Štúdio a techniku majú v jednej zo školských učební, preto boli náklady na zriadenie televízie prakticky nulové. „Postup ako robiť televíziu a voľné šíriteľný softvér som našiel na internete. Rodičovské združenie má v televízii reklamu, za čo nám zabezpečili ceny do súťaže, ktorú vysielame,“ povedal Koníček.

Správy televízie pozostávajú z kultúrnych, športových a iných akcií, ktoré sa v škole udiali. Moderujú ich žiaci základnej školy. „Jedno vysielanie trvá 10 až 15 minút. Príprava vysielania mi na počítači zaberie približne päť hodín,“ konštatoval.

Správy zatiaľ nemajú pravidelnú periodicitu. „Chceli by sme však vytvoriť jedno vysielanie za týždeň. Doposiaľ sme odvysielali tri vydania správ. Našim zámerom je rozšíriť informácie o dianie v obci. V marci alebo apríli chceme vysielanie rozšíriť z internetu aj do televíznych prijímačov v Liptovskej Osade. Zrejme prostredníctvom terestriálneho pokrytia. Detská televízia bude potom prístupná vo všetkých domácnostiach obce. Do spolupráce na tvorbe vysielania chceme pritiahnuť celú dedinu,“ dodal.

nedeľa 14. 2. 2010 7:12 | Copyright © SITA 2010
© 2010 Petit Press. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich vydavateľ. Spravodajská licencia vyhradená.

 
 
 
 
 
 
Údaje máp ©2010 PPWK, Tele Atlas - Podmienky použitia
 
 
 
 
 
 
 
Mapa
Satelitné
Hybridné
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Čítajte viac:
https://liptov.sme.sk/c/5239665/v-skole-funguje-unikatna-detska-televizia.html#ixzz0gBlagY7y

 

 


Webkatalog